1Mai, arbeidshelg, mammabursdag og sommarfølelse

Heihei! Som de fleste av de trofaste læseran mine veit, så hadde eg 1mai-tale både på formiddagsarrangementet på Finnsnes og i Sørreisa på ettermiddagen. Det gikk kjæmpefint 🙂 Førr de av dåkker som vil se korsn det gikk, kan enten søke på 1mai i sørreisa på youtube eller gå på www.9310.no 

Dagen va knallfin, tross det dårlige været. Det snydde heile natta, og det rakk no å legge seg et lite lag. Ikkje at det gjor nåkka, eg tok på med rød-skoen allikavell! Stod opp tirli, heiste flagget, gikk i tog, spiste kaka, va på fin middag hos svigers og hadde en kjæmpefin kveld ilammi kjæresten. 1.Mai e jo en av de viktigste dagan i året førr oss venstreradikale, og den følelsen den dagen gir e enorm. Det e ei blanding imella spentheit og stoltheit, en følelse eg ikkje kunne vært førruten.
Forrige helg va eg i Gryllis lammi mams, jobba på sykehjemmet og kosa meg 🙂 Dennan helga e det russetreff på Finnsnes førr nordnorgerussen, så søskenbarnet mett har inntatt her heime i den anledninga. Både han og lillebror e russ i år, og det e jo bære så artig med de guttan!
Eg har arbeidshelg i Naustveien, og det glede eg meg tel. Seinvakt idag, tirli imårra og sein på søndag. Hærlig. Åsså blir det feiring av mamma sin 43årsdag imårra, det blir knaill! Idag e det førresten heilt nydelig vær, sykkelen e tadd fram, sommarklean ligg fremst i klesskapet og brunfarga bynne å inntar kinnan! Sommarfølelse!

3 kommentarer
    1. For en utrulig fin blogg du har Katrine! Du har nettopp fått en ny leser, nemlig MEG 🙂

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg