Sommeren kom og sommeren gikk!

Hvor skal jeg starte? Flytta inn hos verdens fineste kjæreste, tok fagbrevet, starta i ny jobb, var i sommerparadiset mitt Oksrødkilen, sommerleir 2012 med SU på Nordtangen og Kreta med samboeren! Sommeren har vært nydelig. Har også forlovet meg og er verdens lykkeligste jente for tida! Fineste sommeren i mitt liv!

Akkurat nå er jeg på nyjobben på nattevakt og nyter stillheten. Det er begynt å bli mørkt ute, og det er veldig deilig! Politisk har denne sommeren vært deilig og litt sløv, har vært ganske umotivert siden kommunestyredebuten. Det er synd, mest av alt fordi jeg er yngst og har all grunn til å være mest motivert av alle! Men jeg tar det igjen nå som høsten kommer og vi har krevende saker framfor oss. Har enda sommerferie fra jobben min i kommunen, og begynner i en 60% stilling (på 4mnd-kontrakter vel å merke) i neste uke. Nå er jeg i en stilling i et privat firma (til min store ideologiske sorg) og trives veldig godt her. Jobber 12timersvakter, noe som er uvant og krevende, men det er deilig når friperiodene kommer!
I morgen kveld kl2130 går jeg av vakt for denne perioden og skal på igjen neste helg! Trives veldig godt, har flotte kollegaer, får gitt mye av meg selv og har en lønn jeg fortjener.

Tidlig i sommer flytta jeg inn i Tiurveien6, et fint nabolag jeg stortrives i! Mest av alt fordi jeg bor sammen med en flott mann, 2 fine barn og ei nydelig pusikatt, men også fordi nabolaget er fint, huset er fint (badstu OG boblebad!!!), det er sentralt og fordi det er litt mitt. Min nye tilværelse stortrives jeg i, mot alle odds vil du kanskje si om du kjenner meg! Har lært mye den siste tida, og kjenner på hele meg at jeg trives. Det handler om å følge hjertet, og det føler jeg at jeg gjør i aller største grad! Litt tidlig å forlove seg, kanskje, men definitivt det riktige å gjøre. Man lever bare en gang, og når det er kjærlighet så bare vet man det. 2014 er the year of joy, da fortsetter den utrolige reisen vi allerede har begynt.

Litt demotivert på skrivinga akkurat nå, men nå er sommeren over og da er regelen at 1 blogginnlegg i uka er minimum! Sommeren min i bilder:

Innflyttningsfest i Tiurveien og første gang alene hjemme!

Jeg og Bella, yngstebarnet til forloveden min, smører hverandre inn etter en soldag!

To av mine tantebarn på en sommerdag i Skoelvdalen.

Kjæresten og eldstebarnet på campingtur i Ballangen!

Bestevenninna mi og Bella knytter bånd!

Paradis Oksrødkilen. <3


Første dag av sommerleir!

Jeg og Vida-Lill, årets ParadiseHotel-vinner!

Jeg og utviklingsminister Heikki Holmås på Sommerleir!


Jeg, Kay og blekkspruten på båttur på Kreta!

Kjærlighet.

Min lille familie mater endene på Finnsnesvannet.

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg