2012, en god årgang!

I skrivende stund sitter jeg på jobb! Har akkurat kommet hit, og her er det stilt og rolig. Har akkurat tatt meg et knekkebrud og en kopp te, og nyter søndagsstemninga. Denne helga har vi hatt barna hjemme hos oss, og det har vært veldig fint. Å starte et nytt år er som å starte med blanke ark. Du tar med deg de positive opplevelsene fra året før inn i det nye året, mens de negative blir tatt frem når man har behov for det. Jeg har lært mye i 2012, både om meg selv og andre. Jeg har oppnådd mye, reist mye og hatt gode stunder. Men nå er det på tide å legge året bak oss som et godt minne og ta fatt i det nye. I år har jeg flere nyttårsforsett, men i korte trekk skal jeg være med på å vinne valget og kysse mer. Her er de litt mer detaljert:

1. Bli en mer aktiv politiker, profilere partiet mer og engasjere meg mer.
2. Bli en bedre stemor, ha mer kvalitetstid med barna.
3. Kysse mer, ta vare på kjæresten, gjøre nye ting sammen.
4. Besøke besteforeldrene mine oftere.
5. Reise til Bergen for å besøke bestevenninnene mine!
6. Besøke Lone i Narvik minst annahver mnd.
7. Jobbe mer.
8. Spare mer penger på BSU.
9. Planlegge bryllup!
10. Vaske mer når jeg er i dårlig humør i stedet for å la det gå ut over andre.

2012 i korte trekk!











Ha en fin dag og et godt nytt år 🙂 

 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg