Latest

Hei igjen! Nå er endelig slalombakken åpna, og det gleder <3 mitt stort! Ser virkelig frem til å få utfordra meg i løypa sammen med venner og kjærest. Og nå som snøen endelig har meldt sin ankomst, så er det vel på høy tid å ta med barna i bortoverløypene. Gleder meg til helga da de fine hjertene våre kommer til oss, så vi kan være mye ute og nyte vinterværet.
Idag har jeg hatt en sløv dag. Har hatt fri på dagen og vært lite produktiv. Det er alltid deilig å unne seg en ordentlig fridag uten stell i huset, eneste jeg har gjort av den sorten idag er å vaske klær, legge på senga, lage middag og vaske opp. Ingenting ekstra, med andre ord! I går hadde vi en besøksrunde hos foreldrene til kjæresten min og tanten og onkelen hans, og da tok vi likegodt daddis sin prins med oss hjem. Har vært fint å hatt Thomas på besøk fra i går, selv om vi sov lenge idag. Er alltid koselig med besøk, og jeg er veldig fornøyd med hvordan kjellerstua vår er blitt nå 🙂 Ordentlig hjemmekoselig, og da er det lett å ha overnattingsgjester!
Den siste tida har vært veldig fin. Vi har, som alle andre familier, våre utfordringer, men da er det viktig å holde motet oppe. Jeg og Kay er flinke til å prate sammen, og da kommer vi som oftest opp med gode løsninger. Denne uka har vi kjøpt nytt spisebord+ stoler, og det var skikkelig godt å få ut det gamle! Det forrige var ikke noe fint og endel slitt, så det var motiverende å få inn noe nytt og lyst. Jo lysere, jo lettere, spør du meg 🙂
I helga jobba jeg og var på Unglynrevyen sammen med Kay! Like morsomt som alltid!
Forloveren min, Marianne er hjemme fra Bergen en periode nå, og det er godt. I helga var kjæresten hennes også her, så da hadde vi dobbeldate med kino og lunsj. Vi planlegger å dra til syden ilag, alle 4, til sommeren, men det er selvfølgelig mange ting som skal klaffe. Fin gjeng!
I går var det bare oss jentene, og det var herlig. Savner gjengen min, og synes selvfølgelig det er trist å være den eneste som er igjen på Finnsnes. Men sånn er det, iallefall for en periode, og det går fint! Lone er flytta til Narvik, men heldigvis hadde vi oss en utekveld før hun dro! Freia var hjemme i jula, men siden jeg jobber så mye ble det alt for lite tid sammen. Tar det igjen når jeg og Kay tar turen til Bergen i vår!
Det er vel en del av det og bli voksen, tenker jeg. Har jo selv bodd borte fra Finnsnes i perioder, og det er jeg veldig glad for. Tror man har godt av å flytte litt på seg for å få erfaring fra andre plasser, og for å holde på motivasjonen til å være igjen. Valget jeg har tatt om å være på Finnsnes er et av de beste valgene jeg har tatt. Har endelig fådd fast stilling i kommunen, økonomien tar seg opp, kjæresten er den beste og jeg får god tid til familie. Det er viktig for meg, spesielt nå. Og ikke minst politikken da. Lokalpolitikk er det viktigste for meg, og vervet i kommunestyret gir meg mye.
I går fann vi ut hvordan brudekjole jeg skal ha, mulige brudepikekjoler til jentene mine og fikk kjøpt kjole til Bella, minstebanet i hjemmet. Den henger fint hjemme, og jeg gleder meg til å se prinsessa i den kjolen der! Tror hun blir nydelig 🙂 Kay (med god hjelp fra Marianne) skal ordne med sin dress og dressen til Brage, men det trenger man ikke tenke på så tidlig. Er tross alt brudekjolen som er det viktigste 😉
Gleder meg vilt til denne dagen, og elsker å planlegge den. Det er viktig å ha noe å se frem til når dagene blir tunge! Først skal mamma og Roy gifte seg nå i sommer, + søstra mi og Kim, så vi har landa på sommeren 2014. Tror sommeren blir fin, og ikke minst livet!
Håper alle får en fin natt og ei fortsatt fin uke! 


Jeg og Lone, helt normal!
 

Hadde egentlig mest lyst på denne spisestua, men syntes den var så stygg IRL (bilder kan lyve!). Skal sies at det meste hadde vært bedre enn det vi hadde, men det var rett og slett for mye jukseantikk med svarte striper på, for meg så den bare skitten ut. Så vi landa på denne:

The next best thing, og 5000,- billigere 😉 Passer også til de nye bordbrikkene våre og kjøkkengardinene!

Kay med “wife-beater”-barten sin, jeg elsker bart, men syntes det var helt greit at denne looken kun ble holdt innenfor husets fire vegger og på begrensa tid. Kay har tatt bort både skjegget og barten, uvant, men litt deilig også 😉




Brudepikekjolen til stedattra mi, sukkertøyet i hjemmet!

Kan selvfølgelig ikke legge ut min, ettersom kjæresten sjekker bloggen av og til, og det vistnok skal bety ulykke! Men det er verdens fineste og jeg er forelska!

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg