Oh happy days!

De siste dagene har vært fantastiske! Vi har vært i Sverige på harryhandel, vært i Narvik å besøkt Lone og det har virkelig snødd! Har måket snø utenfor jobb ikveld, og det var deilig. Idag henta jeg stebarna mine i barnehagen, og det var så utrolig godt å se dem igjen. Ble møtt med verdens beste klemmer og de har vært i godt humør i hele kveld 🙂 Vi innvia det nye spisebordet som kjæresten satt sammen i ettermiddag med deilig fiskemiddag og karrisaus, det ble suksess! Nå ser jeg frem til ei helg med jobb, fine barn, Mamma og Roy, kjæresten og besøk hos farmor. Kunne ikke hatt det bedre akkurat nå!
Og når det gjelder kjærlighet, ja, den blomstrer! Har aldri møtt noen jeg er så forelska og glad i som Kay, jeg er verdens heldigste når det kommer til det.  Når det gjelder sommerfugler, så må jeg si at det er bedre å være forelska i han, enn i dem! Men gjett at de enda er i magen. Fantastisk. Trodde ikke det gikk an.
Nok KLISJ. Håper alle får en fantastisk fin helg, det skal vi ha! 

BTW, Katrineboel på Quizkampen. AWESOME tidsfordriv.


Gjengen! Kay, Marianne, Anne-Lena og eg! Tidenes


Stoka på veggisprodukta. Anbefale Soyalasagne! Sverige e så forut sin tid 😉

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg