Kids, kommunestyre, årsdag og latest


Mårratryne på jobb

Lenge siden sist jeg har skrevet, men sånn blir det ofte når man har en hektisk hverdag!
Forrige uke hadde jeg besøk av “dadda”-ungene mine Hedda og Tuva. De var oppe i nord på vinterferie og det var utrolig koselig! Tenk at de er blitt så stor 🙂 Var fint å ha ungdom i hus, god stemning og herlige jenter!
Kjæresten fikk fotballtur til England og barnevakt i årsdagsgave hos meg, så jeg og barna var hjemme alene fra fredag til tirsdag. Det var kjempefint, hektisk, men stor stas og tilbringe alene-tid sammen. Passa fint at jeg hadde tidligvakt (08-15) både mandag og tirsdag slik at vi slapp og fikse barnevakt 🙂 Neste helg når barna kommer til oss skal vi på hyttetur! Det gleder jeg meg stort til. Synes det er viktig å skape gode minner og gjøre ting litt utenom det vanlige iblant, slik at barna skal få bedre livskvalitet og høy trivsel. Er ikke til å putte under en stol at vi voksne trives i omgivelser utenom det a4-livet vi har heller 😉

På torsdag var det kommunestyre i Lenvik. Vil du lese og se et glimt av det, kan du gå på disse linkene
http://www.folkebladet.no/meninger/sideblikk/article7186297.ece
http://www.folkebladet.no/tv/article7180437.ece
http://www.folkebladet.no/tv/article7177729.ece

Cherroxan i kommunestyre 😉

Kommunestyremøte var tragisk. Og flaut på så mange måter. Som du kan lese var det enkelte av representantene som ikke takla å få iPad, kranglinga på direkten tilhører ikke engang hjemme i en pubertal fjortisfase og vedtakene som blir fattet er tragisk. De går ikke utover noen andre enn våre innbyggere, og det er trasig. Bygd vedtas nedlagt, bemanninga i helsesektoren raseres og samesaken ble utsatt -igjen.

iPad til de folkevalgte. Endelig 🙂

Har sluttet å snuse! Det var ganske tøft de 4 første dagene, jeg klarte ikke å tenke på noe annet enn snus. Helt til jeg fikk migreneanfall og kasta opp, og siden det har jeg ikke hatt lyst på snus i det hele tatt. Det er helt fantastisk! Godt å ikke være avhengig av noe, fint å kunne være et godt forbilde for kidsen og veldig snopt å spare penger. Grua meg mye til kommunestyremøte fordi jeg ofte snuser mye da, og i tillegg varte det jo i 13 timer.. Men det gikk strålende! Er stolt over meg selv 🙂 Satser på at kjæresten kaster seg på bølgen snarest! Anbefaler dere som sliter med å slutte til å laste ned Slutta-appen! Den har hjulpet meg godt. Den forteller deg hvor mye penger du sparer, hvordan helsa di er og kommer stadig med oppmuntrende og motiverende beskjeder! Grei å ha iallefall i startfasen. Skjer mye ting med kroppen man ikke kan forstå i en slutteprosess..

Jeg og Kay hadde 1årsdag i går! Helt utrolig at vi har vært sammen et helt år allerede 🙂 Har vært et tøft år på mange måter, men klarer vi ett, så klarer vi ett til 😉
Det var en liten update fra meg! Håper dere får en fin helg! Jeg har full arbeidshelg til og med søndag, også skal vi i barnebursdag i ettermiddag. Tante sitt lillegull er 2 år allerede, tida flyver! 

1 år..

Anbefaler dere å lese denne

http://svenhenriksen.wordpress.com/2013/03/02/skravlan/ 
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg