Det er fredag, det er fredag! Det er tida hvor vi får en fridag!


Vintervær<3

Deilig med fredagsfølelse. På ekte. Lenge siden jeg har kjent den skikkelig. I dag kommer finbarna, og vi har planlagt hyttetur til Torsken! I natt har det vært storm og uvær på yttersida, men Kay melder fra andre sida av brua at veiene er åpne igjen! Det er flott. Har gleda meg skikkelig til helga med full avslapping, uteaktiviteter med barna og en tilværelse i onepice, stilongs, fyr i peisen og ingen tv.
I går var vi på seminar med temaet “Finnsnes som regionsenter” og på forestillinga “Finnsnes i fart”. Det var mange oppmøtte og god stemning! Personlig mener jeg at det er utrolig at man kan bruke så mye penger på å være så lite kreativ som de utvalgene har vært. Ikke for å være frekk, det er ikke noe partiet mitt i sin helhet mener, men noe jeg som individ har en mening om. Utvalgene var prega av “de samme gamle” folka, litt for mange borgerlige, og ingen ungdommer. Der er den største utfordringa i forhold til å få noe til på Finnsnes. Og selvfølgelig økonomi. Mange luftslott ble bygd i går, men det var trivelig lag og bra program! Også var det Jarle Andhøy på slutten, inspirerende sjel. Spennende å høre hva han har opplevd og hva slags tanker han har rundt det å være en engasjert ildsjel. Har fulgt arbeidet hans i forhold til Psykisk Utviklingshemmede, og det er rørende. Vi har alle noe å lære av han!

Klar for date!

Forrige helg hadde jeg og Kay 1årsdag. Det var kjempefint! Han hadde skrevet et fint kort med mange gode ord (kan man ønske seg mer?), gav meg en fin gave, tok meg med ut på en helaften med romantisk middag på kinaresturanten og på kino. Det var vakkert! 


Tante sitt lillegull er blitt 2 år! Feira forrige lørdag. Herlig barn!


Mine kjekke menn! Daniel, min beste venn og Kay, min beste kjæreste!

Mange spør om hvordan vi har det for tida! For å være ærlig, så er det mange tøffe tak i familien Ludvigsen/Gregussen akkurat nå. Men vi er veldig flinke til å ta vare på hverandre, snakke om utfordringene vi har og å være løsningsorientert. Framtida ser fin ut, og det er veldig godt å tenke på i tunge stunder. I sommer har vi 2 bryllup i familien, vi skal til Sverige med kidsa og sørover på hytta bare vi to. Det er godt å ha noe å se frem til! Til neste år er det vår tur, og det blir veldig fint. Nå handler livet om å ta dag for dag, nyte tida vi har ilag og ta godt vare på barna og hverandre. Håper alle sammen får en fin 8.mars, håper dere spiser kake og pynter dere, går i tog eller markerer dagen på andre måter!


Mårrakos i Tiurveien 6 <3

Anbefaler alle å gå på nettavisene idag! Mange interessante debattinnlegg og saker om kvinnedagen. Er likestillinga gått for langt? Er det greit å bli kalt for lesbisk traktorhore om man er feminist? Hva slags utfordringer har vi i forhold til kjønn idag og hva er målet? Gratulerer med dagen og god helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg