Hyttetur, ny uke, kjærlighet og Oslohelg


Bella fant “Torskentrollet”

I helga var vi på hytta i Torsken, hele familien Ludvigsen/Gregussen. Det var deilig å komme seg bort, ikke se på TV, være tett på barna og sløve foran peisen om kveldene. Skal sies at vi la oss tidlig hver kveld, men jeg tror vi trengte det. Man blir jo sliten og trøtt av peis-varme og når uka nærmer seg slutt. Pluss at det er noe med stillheten der ute.. Det er nesten ingen biler, det eneste du hører er lyder fra “utelivet”, dyr, fugler, båter eller barn som leker i godt vær 🙂 Det har vært ei herlig helg, rett og slett!


Brage i skigåinga!

Idag er det mandag, og jeg bare elsker mandager. Skal sier at mandagen min har vært rar, men det er så utrolig godt å få en ny start! Synes vi er heldig som får starte på ny hver syvende dag. I morges stod jeg opp med kidsa, kjørte de i barnehagen, hadde romantisk frokost på senga med kjæresten og hadde litt kvalitetstid. I går vaska vi klær til den store gullmedaljen, og barna hjalp til å vaske hus! Vet at man skal holde hviledagen hellig, men når man har tid og overskudd og det trengs, er det viktig å ta i et tak! Pluss at jeg måkket sny på verandaen på kvelden. Takk gud for at det ble gjort, for inatt snødde det jo skikkelig!!

I helga skal jeg til Oslo og Lillestrøm på landsmøte til SV! Tenk at jeg er så heldig å få dra i år også.. Det er jeg superglad for! Føler ikke at jeg har utmerka meg godt nok i politikken det siste året, men jeg skal gjøre meg fortjent til delegatstatusen når jeg kommer nedover! Har allerede begynt å lese papirene (vilt mange endringsforslag i år, skal nevnes) og kofferten er snart ferdigpakka! Ser frem til ei helg med politikk, fine kvelder og gode diskusjoner! Det er så herlig å være i et rom med flere hundre personer som stemmer det samme som deg.. Skjer ikke hver dag for å si det sånn! Så jeg gleder meg maks, og skal nyte turen til det fulle! Uten nikotin, da. For det er jeg jo slutta helt med….


Stolt! Har spart ca 600kr!

Crocksan på seinvakt

Men nå skal jeg ha en fin kveld med kjæresten, tappe litt i boblebadekaret og gå ut en tur å se på stjernehimmelen. Den er klar ikveld! anbefales 🙂 Ha en flott kveld og en god uke alle sammen!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg