Våryr

Nå er våren snart her, og alle hjerter gleder seg til sommer! Personlig synes jeg vinteren har vært kort, men samtidig er det godt å kjenne at det går mot varmere tider! Vinteren har vært fin, men nå er jeg klar for mindre klær, mer lys og sene kvelder 🙂 Finnes det en bedre følelse enn å ligge i senga å høre at snøen smelter?
I helga har jeg arbeidshelg, men det er bare herlig! Jeg er så utrolig heldig som har en jobb der jeg hver dag kan utgjøre en forskjell i andres liv. Litt synd at jeg ikke kunne dra på Ja til Nord-Norge-konferansen i Tromsø i helga, men jeg er klar for valgkamp uansett!
Det er sÅ spennende å følge med på Arbeiderpartiets landsmøte i helga.  Håper de hører på framtida og går imot oljeboring utenfor Lofoten, Vesterålen og Senja! 🙂
Ønsker alle en kjempefin helg!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg