Livet, latest, sykt bra vær i nord

Hei og hopp til alle lojale lesere! Nå er det lenge siden sist, men med tanke på hvor utrolig bra vær det har vært, så er det helt ok! Om sommeren er det alltid en blogg-nedgang, og det med god samvittighet.
Det har vært en rekordvarm Mai i nord, og det ser ut som Juni blir minst like fin. Jeg har fått kjempefin brunfarge i ansiktet, og denne uka planlegger jeg å komme ajour med resten av kroppen! Jeg har endel fri fra jobb og er veldig klar for å kjempe!
Mai var fin, og vi hadde barna mye! Vi har hatt fine dager med godt vær, var i Tromsø på lekeland i forbindelse med bursdagen til gu’dattra mi og vi har vært masse ute! Ungene er fine, og de blir spesielt fine når de har vært ei stund hos oss.
Jeg har det veldig bra akkurat nå, og det er en kjempeopptur at det er så godt vær. Her om dagen var det over 30 grader i skyggen, og det ble rett og slett for varmt for en stakkars nordlenning! Er ikke ute etter sympati, men herregud så varmt og godt det er! Med varmen kommer gjøremålene, og jeg er klar til å ta fatt i hagen til uka. Skal gjøre meg ferdig med jordbær-prosjektet, luke ugress, fikse i blomsterbedene og rake vinteren vekk fra hagen. Klar for ei ny uke med nye utfordringer! Her er noen bilder fra den siste tida! Ha ei fin uke og en god sommer!

Odin feirer Bellas 3årsdag med marsipankake på kvelden.

Fikk en fin bukett med roser fra kjæresten! Det er de små tingene i hverdagen som gjør dagene fine<3

Kvalitetstid med barna i lekeparken! 

Verdens fineste Brage!

17.Mai og bar asfalt! Seier! Hadde en fin dag på jobb!

Regel nr1 på 17.Mai; 2 is.

Regel nr2; Vænna og/eller familie.

Når du våkne og e klar over at du e verdens heldigaste…. Førrelska!

Tur i fjæra med verdens beste jobb!

Fjøstur! Viktig med innhold i kværdagen!

Brage e dyrevenn nr1. Her med broren min Pluto!

En dagstur tel Oslo i godværet gjor seg! 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg