Sommer og skolefri!

Kjenner jeg blir godt påvirka av alle facebookstatusene fra studentene og elevene som skryter av vel overstått eksamen og sommerferie! Jeg gleder meg masse til ferie, men jeg gleder meg minst like mye til en sommer på jobb! På sommeren er stemninga god, forhåpentligvis blir det godt vær og man kan styre arbeidsdagen i mye større grad selv! Ser frem til turer i skog og mark, på stranda, langs veien og i godt selskap.
Framtida ser lys og fin ut, og jeg er positiv i forhold til jobbsituasjon! Stortrives der jeg er nå, og elsker å bruke tida mi til å gi omsorg til andre.
I neste uke er det siste kommunestyremøte før sommeren og mitt ett års jubileum! Har vært et tungt år på mange måter politisk, men jeg har lært enormt mye. Både om prosesser, lobbyvirksomhet, politikere og systemet i seg selv. Nå er jeg klar for en liten pause på den fronten også, før valgkampen kicker inn for fult i høst! Gleder meg til å stå på stand, diskutere med folk, smile og være glad og ikke minst og vinne valget! 4 nye år, its on!
I helga skal jeg jobbe litt, være sammen med kjæresten og familie. Savner kidsa når de ikke er sammen med oss og teller ned dagene til de kommer tilbake 🙂 Så blir det full arbeidsmodus og sommerturnus fram til ferien! I ferien skal vi til Dadda og Nils på hytta, en tur til Sverige og i 3 (!!!) bryllup! Tror det blir ei fin tid og mange muligheter til å hente inspirasjon til vårt eget bryllup! I går var vi å handla bryllupsgaver og jeg tror det blir suksess! Kay har også kjøpt seg snøfreser, det synes jeg er supert. Han har ønska seg det lenge, så det er godt at han prioriterer det! Skal bli fint i vinter å frese snø selv, gleder meg masse til å lære meg det! Feminist #1!

Tenk at Mamma og Roy gifter seg om bare 2 uker. Gleder meg masse til det. Tror det blir et stort og fint bryllup med mange gode taler, godt å drikke og god stemning. Jeg er så heldig å få ha bruden på overnatting hos oss natta før selve dagen, og champisen er allerede handla inn! Skal bli fint å tilbringe morgenen sammen med den kommende brud. Tror det blir en nydelig dag! Jeg skal iallefall gjøre mitt for å bidra til det 🙂 

Ønsker alle ei fin helg og en god sommer! Gjør hver dag fin!


Midnattsdate. Hverdagslykke<3


Verdens fineste landsdel, herlig sommervær!


Siste syssel for å få tankene på andre plasser! Hashtag Brainers

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg