Fine dager

Hei! Jeg har hatt det kjempefint siden sist. Farmor har hatt 82årsdag, og feiringa var fin. Søskenbarnet mitt sørfra kom oppover, og det var kjempegodt å se henne igjen 🙂
De siste dagene har vært gode,  fylt av kjærlighet! Jeg jobba litt i helga (klarte selvfølgelig ikke å si nei til ekstravakt), vi har vært i Finland på tur og vært mye sammen med Anne-Lena! Vi har ledd mye og hatt det fint, og det har vært så godt! Noen oppturer var på sin plass! Søndag etter jobb var det fotballkamp i Salangen! Jeg elsker å være med kjæresten min på kamper når jeg kan, så det var kjempefint 🙂 Han er så utrolig kjekk i dommerdrakten, og jeg blir helt vill når jeg ser han i den! Også er det veldig godt å følge han opp på hans interesser, jeg synes det er viktig å være støttende når man er 2. Også er det noe med stemninga på breddefotballkamper. Helt anna nivå, mange patrioter og mer folkelig stemning. Jeg stortrives med det! Etter kampen spiste vi middag med Anl og dro på kino sammen. Vi lever etter et motto; Gjør hver dag fin.
Ikveld er det styremøte i SV og 2 dager til siste kommunestyremøte for sommeren. Sakslista er lang og spennende, og det ryktes mange gjengangere på talerstolen 😉 Møtet starter torsdag kl1200, og streames direkte fra kommunens hjemmeside. Jeg gjør også mitt beste for å holde dere oppdatert på twitter, følg meg der @Katrineboel.

 
 Litt hudpleie på vår unge fine hud må til! 


Sushifredag. Yndlingsretten til Kay!


Kampsøndag! Stemning i Salangen! Verdens kjekkeste dommer!


90 minutter vi aldri ser igjen! Men seff verd det! #dommerkone


Verdens fineste Odin er klar for bilferie i sommer. 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg