Ærlighet varer lengst?


Etter storsuksessinnlegget om facebookgraviditeten føler jeg meg forplikta til å fortelle dere noe viktig; Det var det beste jeg kunne. Kreativiteten kom over meg og ordstrømmen slo ned som lyn fra klar himmel på en fotballkamp sammen med Kay for ei tid tilbake, og ut av det ble det skapt et kåseri som skulle bli hata av de få, men mest av alt elska. Nå er det tilbake til kjedelige dager med oppdateringer om familie, venner, jobb og ferie. Politiske temaer jeg elsker og hater. Sukkertøy. Livet mitt. 

Så for de av dere 3000 personer som forventer dere flere sarkastiske innlegg med alvorlig undertone, dere må vente lenge. Jeg er skjelden så kreativ og flink. Men jeg lover å gjøre en innsats. Har virkelig prøvd å skrive noe genialt igjen, men har sålangt ikke lyktes. Til dere 54 personer som er gjengangere, dere kan bare fortsette å sjekke. Jeg lover å oppdatere oftere enn jeg har gjort det siste året. Selv om det er sommer. Regel nr1 for sommeren har alltid vært å blogge lite. Det er den eneste tida jeg synes det er akseptert å være sviker. Selv om det blir dårlig vær og vi har mye fri. Men i år blir det annerledes. Mye på grunn av at jeg har skyldfølelse for akkurat de 54 som alltid er innom. Det siste året har vært det beste i mitt liv, og kanskje akkurat derfor har jeg blogga så lite. Nå har jeg det utrolig dårlig igjen, så nå er det bare å blogge som om det ikke er noe morgendag. Neida!! Men livet har landa litt. Da jeg traff kjærligheten ville jeg bare være sammen med han hele tida. Og når vi ikke var ilag brukte jeg all mi tid på å tenke på han. Jeg vil fortsatt være sammen med han hvert ledige minutt, men nå klarer jeg å tenke på noe annet enn bAre han når vi er ifra hverandre. Det er deilig. Vi har bodd sammen lenge og ting har falt på plass. Vi er fortsatt sukkersøt og gjør så godt vi kan for å gjøre hver dag vakker. Jeg tror det er nøkkelen til vår suksess. Og jeg tør å skrive suksess. Hver dag to mennesker kan se på hverandre og kjenne på forelskelsen er nemlig det. Suksess.

Det er ikke lenge til valgkamp nå, og jeg gleder meg stort! Jeg tok offisielt ferie fra politikken sist torsdag kl 2100 etter endt kommunestyremøte, men motivasjonen er på topp! Valgkampkickoff blir gøy, og etter det er det bare å starte opp igjen!
Det er heller ikke lenge igjen til jeg og Kay tar ferie, og jeg gleder meg masse til å ta han med meg til ferieparadiset mitt! Jeg ser også frem til ferie med ungene hans, jeg tror vi får en kjempeferie med mye innhold og positive opplevelser. Det beste med ferie er fritid. Vi som jobber mye har litt for lite av sorten. Jeg er klar!! God sommer!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg