Livet i bilder den siste uka!

Har et bra liv for tida. Her kan du catche up på de siste dagers hendelser!


 
Skulle kjøre til Narvik, brukte rekordlang tid. Men jeg elsker veiarbeid og veiarbeidere! Finnes det noe mer HOT enn kjekke, brune, skitne menn i gule vester? I think not!


Jeg var turist i Narvik mens Lone var på jobb. Elska det. Fikk shoppa, vært hos frisøren, vært på museum og vært på erotikkbutikken. Win.

Noen ganger trengs det bare en betongblokk med stein for å gjøre meg rørt. Ber som alltid om fred på jord hver eneste dag!

Kunne spist meg i hel på denne ferske sushien i Narvik. Nydelig. Hadde en fin middagsdate med LoneBrødet mitt.

Etter all den gode maten og late dager i Narvik fant jeg ut at det var på tide med en tur til fjells! Men hvor er kondis?

Litt kjærlighet og generell KLISJ var på sin plass. Mamma og stefaren min gifta seg i helga, så det var stor stemning i familien! Mange flotte folk kom fra langveisifra for å feire! Og vi var sosial hele helga!

Det var en nydelig dag med godt vær, god mat, flotte taler og god underholdning! Brudeparet var seff nydelig og jeg gleder meg til det blir vår tur! SUSS

1/3 bryllup overstått denne sommeren! Nå er vi snart klar for ferie!

Tur til Sørvika. Varmt og godt i nord!!! Viktig å fylle dagene med innhold <3

Nordnorge-elsk

In the moment!

God sommer!!!!!

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg