Fredag, arbeidshelg og innsatsvilje

Selv om det er klart for full arbeidshelg og det dèt innebærer, så er fredagsfølelsen like god. Jeg jobber tredelt-turnus + mye helg, men helgene er likevel hellig. Søndagsmorgen er ofte litt trøttere enn andre dager på jobb, men jeg elsker turnuslivet. Nå har jeg 3 vakter igjen før jeg går på ferie, og jeg er sÅ klar! Ferie er som en belønning med topping på når man er i fult arbeid, og selv om jeg er imot å skrive at det er velfortjent, så mener jeg at alle arbeidere fortjener det. Det føles utrolig bra, og innsatsviljen er på topp!
Tidligere var jeg på et jobbintervju som gjorde susen. Det fikk meg til å tenke på hvor utrolig heldig jeg er som har en jobb jeg trives i. Jeg bare vet at jeg er skapt for å jobbe med det jeg gjør. Ord kan ikke beskrive hvor godt det er å hver dag gå til en jobb jeg trives i. Kollegaene mine er herlige, og jeg tror at måten vi jobber på gjør mye med arbeidsmiljøet vi har. Jeg gleder meg til hver dag på jobb og jeg er sikker på at jeg har valgt rett yrke. Det føles utrolig bra, spesielt med tanke på hvor vanskelig det egentlig er å ta “det rette valget” i en alder av 15 år. Det eneste som kunne toppa jobbsituasjonen min nå var om retten til heltid kommer på plass snart! Men jeg trives godt og har ingen problemer med å fylle opp på prosenten. Jeg jobber mye ubekvemstid, men må si at dagene går fort likevel.

I tillegg til å våkne opp med den jeg elsker, var jeg så heldig å få nybakt brød til frokost. For en fin start på dagen! Nå er jeg klar til å nyte helga med stebarna mine før vi reiser på ferie på mandag. Gleder meg til å vise Kay ferieparadiset mitt! Tror dette blir en utrolig fin sommer uansett hva den måtte bringe. Jeg er klar!
 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg