Det beste med å sove sammen med noen er å våkne opp ilag

1. Flykræsj. Den stillinga du liksom bare lander oppi etter en lang dag. Etter kanskje 14 timer på jobb i strekk fra tidlig om morgenen til seint på kvelden. Sliten, trøtt, utmatta. Lander med hodet oppi puta og kroppen henslengt. Våkner ikke av noe. Bare sover ut og ladder opp. 

2. Skje. Etter en fin dag med en romantisk date og mye sussing er alt jeg trenger å bli holdt rundt. Skal nevnes at jeg også holder rundt noen ganger, men det er best å bli holdt rundt! Å bli klemt hele natta. Våkne opp om morgenen sÅ klar for en dusj + sengtøyskifte. Klamt.

3. Krok. Når jeg er trøtt og den jeg sover sammen med ikke er helt klar for natta enda er krok det beste. Da får jeg ligge inntil og være intim, mens partneren min får lese ferdig boka si eller surfe nettet litt. Individuelle behov i fokus.

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg