Valgkampmotivasjon!

Den siste uka har det bare vært en ting som har stått i hodet mitt; valgkamp!
Jeg har fått litt for mye ansvar og har litt for mye vanlig jobb ved siden av, men jeg satser på at det går! Jeg er klar for å vinne! Den neste mnd er den viktigste jobben min å sørge for at ikke feile folk kommer til makta i dette landet. Og det ligger mye ansvar i den jobben!
Idag har jeg holdt en appell på en forestilling på Gibostadmartnaen og på mandag skal jeg i debatt i næringshagen på Finnsnes. Kjenner på hele kroppen min at det kiler og at det er klart for å gjøre mitt aller beste! Ikke bare er det motiverende i seg selv å bo i norges fineste landsdel, men etter det flotte showet jeg har sett idag er jeg bare i skyene! Gibostad er virkelig en flott plass med masse godt engasjement. Temaet på forestillinga var fisk, og det var så velgjort at jeg ikke har ord. Skulle ønske jeg bodde der. Ellers så er det stand hver lørdag på torget på Finnsnes + endel ekstra. Vi skal være på ulike arrangementer den neste mnd + at jeg skal delta i skolevalgene. Det er lenge siden jeg sist debatterte på vgs, og det er alltid det skumleste. Ungdom er de mest kritiske av oss. Når jeg taler for voksne er jeg ikke like nervøs, men når jeg skal bli stilt til vegs av engasjerte tenåringer skjelver jeg. Okei, jeg skjelver ikke på ordentlig, men jeg bryr meg mye om hva jeg svarer. Det er viktig å snakke med dem om ting de bryr seg om, noe som i seg selv ikke burde være så vanskelig siden det ikke er lenge siden jeg VAR dem 😉
Ellers så har jeg dobbel-arbeidshelg denne helga, og ser frem til en fridag snaaaaart. Angrer som en tulling på at jeg sa ja til så mye jobb i sommer, men det har vært utrolig gode dager + at det lønner seg både på lønnslippen, pensjonen og på framtida. For ikke å snakke om følelsen det gir meg i <3 mitt. De siste dagene har vært fylt med gode opplevelser, her er noen glimt av de 🙂 Husk å stem ved valget 9.September! Viktigere nå enn noengang. 




0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg