1 år forlova!

Denne uka hadde jeg og Kay 1års forlovelsesdag! Ettersom framtida er litt uklart mtp livssituasjonen vår akkurat nå, skal vi gjøre noe superlurt ifht den store dagen som venter oss!
Vi feira dagen to dager på rad, begge sent på kvelden og etter arbeidstid, men det funka veldig bra. I dag er jeg utrolig trøtt, men det var sÅ verdt det! Første kvelden hadde vi en vanlig kjærestekveld med god mat, romantiske lys, god stemning og mye kyssing! Den andre dagen hadde Kay fiksa Kreta-stemning. Vi forlova oss på Kreta, og det var bare helt vakkert! Så han prøvde å gjenskape stemninga med gresk middag, sydengave og badstu. Det var gjennomført og nydelig. Skal si jeg har gjort det store! Skikkelig romantiker! Det må bli en god tradisjon å feire denne dagen, noe større dag kan jeg nesten ikke tenke meg. Bare nesten 😉



0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg