#SVbussen

Å hei hvor det går! I går hadde vi besøk av SVbussen på Finnsnes, og det var utrolig morsomt! Det var dårlig vær og labert oppmøte på stand på torget, men praten og stemninga var på topp. Selv om både Høyre og Venstre glimta med sitt fravær, så var det gode politiske diskusjoner på tvers av partiene.
Vi hadde aksjon for et Oljefritt Lofoten, Vesteålen og Senja med stor suksess! Selv om det ble litt gris med malinga, var det et morsomt og sprekt stunt! Etterpå dro bussen til kaia på Finnsnes og vi hoppa i havet for en ren fjord. Jeg trodde selv aldri at jeg skulle tørre å hoppe, men når det kom søringer oppover for å kjenne på tempen, så kunne jeg ikke være noe verre 🙂 HerreGUD så kaldt det var! Årets sprekeste bad, uten tvil. Og formen er på topp!
Tidligere i uka brukte jeg stemmeretten min og stemte på det beste partiet noensinne. Ikke akkurat hemmelig valg her i gården, men jeg er kjempestolt over valget jeg har tatt! Og selvfølgelig glad for at jeg får muligheten til å stemme i det hele tatt. Forhåndsstemming er awesome, og jeg anbefaler alle å gjøre det samme. Mindre kø, mindre stress også er det greit å ha det unnagjort!
Tross triste meningsmålinger i løpet av helga er jeg mer motivert nå enn noensinne. Jeg vet at uka bringer med seg mange hyggelige øyeblikk og gode politiske samtaler. Og ikke minst 5 pakker med valgkamputstyr 😉 Bedre enn julaften! HUSK Å STEM!



#StemSV #LoVeSe #Brukstemmeretten #SVbussen #Finnsnes 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg