Eldreomsorg

Eldreomsorg er noe jeg brenner skikkelig for. Det er mye derfor jeg er sammen med en som er 32 år! Pleien jeg gir til han er nesten den samme som den jeg gir til de som bor på sykehjem. NEIDA, jeg bare tulla. Samboeren min hadde nylig bursdag, og jeg fant i tillegg hans første gråe hår. For noen fine dager vi har hatt! Helt fra jeg traff han og ble bevisst på aldersforskjellen mellom oss har jeg gleda meg til de gråe hårene skulle melde sin ankomst, og nå har dagen endelig kommet. Jeg er så strålende fornøyd! Jeg er selvfølgelig overlykkelig for at jeg ikke er i samme situasjon som han, men jeg er veldig fornøyd med veien dette går. Gråe hår er noe jeg bare elsker på menn. Og nå som jeg skal i debatt om seniorpolitikk, kommer det helt sikkert godt med å ha personlig erfaring fra hjemmet ;P
Akkurat nå sitter jeg å skriver ferdig innleggene til morgendagens debatt, jeg gleder meg skikkelig til det. Jeg har vært i mange skoledebatter og temadebatter, men det sier seg selv at temaene man velger å fokusere på ofte blir valgt utifra hvem som skal høre på. Derfor er jeg så glad for at jeg skal delta i debatt om eldre. Det er et tema jeg føler meg flink i og et tema jeg brenner sterkt for. Senere denne uka er det skoledebatter, og da skal jeg snakke om temaer som angår ungdom. Jeg mener at alle temaer angår oss alle, men for å vinne folket må man snakke om det folket bryr seg om. Det blir knallfint å snakke om pensjon, sykehjem, alderdom og ikke minst om hvordan vi skal styrke den viktigste innstansen vi har i offentlig sektor. Virkelig en debatt jeg kan like.
Ellers så kan jeg melde om fint vær i nord i helga, mye kjærlighet, bursdagsfeiring, endel savn, sene kvelder og snart ferie!



#Kjærlighet #eldreomsorg #bursdag #politikk

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg