En ny retning

Nå som Høyre og FrP har annonsert at de skal ta Norge i en ny retning med bedre løsninger, kan jeg fortelle deg at jeg skal gjøre ca det samme med bloggen min (og livet mitt). Mer motivert enn det jeg er nå, tror jeg faktisk at jeg aldri før har vært. Noen av dere har merka at jeg har skifta header på bloggen min til den jeg hadde før, dette er fordi jeg har privatisert jobben til å lage en ny til ei fantastisk flott jente! Tror forandringa blir bedre enn forandringa i Kongeriket. Twitter er blitt awesome etter valgdagen. Jeg har syntes det har vært awesome fra dag 1, men det er så utrolig mye morsommere å sjekke newsfeeden nå om dagene (Takk til Erna, Siv og ikke minst Heikki). Sosiale medier har eksplodert, og jeg digger det. Vi har fått over 800 nye medlemmer i SV etter valgresultatene, og det viser at flere er klar til å kjempe de viktige kampene i opposisjon de neste 4 årene. Sist gang vi var i opposisjon gikk det kjempebra med partiet, satser på en stor oppsving og fremgang denne perioden også!
Hjemme i Kvitreveien blir det bare finere og finere. Sommerens innkjøp har satt sitt preg på hverdagen vår og høsten har meldt sin ankomst. Høsten er min favoritt-årstid. Jeg elsker høsten. De kalde kveldene, det mørkner på himmelen, stjernene, nordlyset, bladene som endrer farge, egentlig alt. Jeg er veldig glad i vinteren, og lukta av vinter og frost kommer alltid på høsten. Jeg er et høstbarn, så jeg tror kanskje det kommer av det. Jeg har snart bursdag, og imellom min og Kay sin bursdag er det 11 år imellom oss. Det synes vi er kjempegøy! Skal bli morsomt når han er 40 og enda sammen med ei jente i 20årene B-)
Jeg er blitt brun og fin etter ei uke i varmere strøk, og jeg jobber hardt for å opprettholde fargen. I dag var jeg på min første treningsøkt på ei god stund, og det var utrolig godt. På jobb har vi fått ny turnus, og det er en turnus jeg elsker med lange friperioder og lengre vakter i intensive perioder. Jeg har søkt på flere jobber for å kunne spe på i friperiodene. På den lengste friperioden på turnusen har jeg 14(!!!!!) dager fri, og jeg klarer ikke å gå rundt å ikke gjøre noe i 14 dager! Men mer jobb har aldri vært et problem, så jeg regner med det blir full klaff og vel så det ganske så snart 🙂 Jeg elsker å jobbe. Og jeg elsker yrket mitt. Og jeg vet hvor heldig jeg er.. Det er mye forandring i livene våre nå for tida, og jeg gleder meg stort over det. I morgen (eller idag, etter nattevakt og søvn) skal vi i bryllup og det blir morsomt! Siste bryllupet i år etter en god maraton med mye glede og lykke. Hva fremtiden bringer… Den som lever får se. Jeg er utrolig glad for livet!


Her er jeg sammen med Heikki (min helt) og Torgeir (Troms SVs stortingsrepresentant) på stand under valgkampen! Rart jeg gliser?


Mamsen og Princess!


Lyst til å bli med på kampen for miljø og rettferdighet? Meld deg inn!


Verdens fineste, flotteste, kjekkeste, beste kjæreste. Elsker deg!

#Framtida #Twitterkrigen #Lekebutikk #Forelsket #Nordlandsbunad #Veivalg #Nyturnus #Nyretning #Glede #Lykke

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg