Snart 22 år!


Snart har jeg bursdag, og siden alle mine nærmeste leser bloggen min (forutenom mamma, kom det nylig frem) skal jeg legge ut årets ønskeliste. Det er sånn som alle toppbloggere gjør, og jeg er mitt ansvar bevisst (Er tross alt på plass nr17 i Lenvik kommune og det skal man ikke kimse av;). Siden jeg nå tjener penger på bloggen min, så må jeg skrive hyppigere og legge ut kortere og mer overfladiske innlegg. Selv følger jeg ikke med på supertoppbloggerne i landet, anna enn Sisteplass. Hun digger jeg. Hun er så jordnær og morsom at jeg bare elsker å lese bloggen hennes. Nå som jeg går inn i nok et år som tjuis, lurer jeg på en veldig viktig ting hos dere lesere over 22; Når slutter man å få kviser?
Ellers leser jeg mest politiske blogger og noen kjendiser. Synes det er utrolig spennende å lese! Nå for tida holder jeg på med boka til Natascha Kampusch, og jeg anbefaler den av hele meg. Utrolig gripende og viktig bok om hennes liv i fangenskap. 

Det første jeg ønsker meg er som vanlig fred på jord. Det ønsker jeg meg hver dag, men spesielt til jul og bursdag.

Det andre jeg ønsker er en romantisk date med kjæresten i rolige omgivelser. Vi er ganske flinke på å markere både høytider, spesielle dager og datoer, så jeg tror det blir fint. På hans bursdag hadde jeg seinvakt og arbeidshelg, men på min bursdag har vi begge fri. Det blir supert. (Legg merke til detaljene og det grå sjegget, akkurat sånn som jeg liker det;)

Jeg ønsker meg alt jeg kan få fra David&Goliath. Som de fleste av dere vet, så har jeg tatovert Ted under venstrebryst, og jeg bare elsker humoren i det. http://www.davidandgoliathtees.com/

Håper jeg kan få billetter til bestevenninnene mine i Bergen. Det har tidligere vært hinta frem om det, og jeg venter i spenning på bekreftelse. Da blir det liv!

Ellers så kan jeg melde om nydelige temperaturer nordfra og god lesning i dagens TF. Horoskopet mitt lover meg en fin dag, og jeg er klar for å gripe den om få timer! Håper alle dere får ei fin uke!

#Snartbursdag #Framtida #Ønsker #Horoskop #DavidogGoliath #3096dager

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg