Nattsvermerangrep


Er det flere der ute som vegrer seg for å gå ut av huset om morgenen? HerreGUD så mange nattsvermere det er for tida! Samboeren min sier at det er larver som har produsert i ekstreme mengder, men jeg tror det er nattsvermere. Han har sikkert rett, men jeg synes det er utrolig mange! Både på jobb og hjemme er jeg omringa av nattsvermere, og spesielt på morgenen og sent på kveldene. Jeg vegrer meg for å dra hjem fra jobb og jeg kan ikke huske at det har vært så ille noen år før.. Kjæresten min prøver å betrygge meg med at de ikke er farlige, og det er helt greit. Jeg er ikke redd for noen dyr. Men jeg kan ikke tro at det er hygienisk helt ok+ å få de inn i huset. Og jeg innrømmer at jeg er redd for bakterier. Bakterier er verste og beste sort. Som hjelpepleier er jeg selvfølgelig opptatt av temaet, og jeg skjønner at bakterier er viktig. Men bakterier vi klarer oss uten trenger vi heller ikke å ha. Så den saken er helt grei. Han har roet meg ned med at de skal forsvinne snart. Om bare få uker. Det blir deilig. Det er så heslig når de flokker seg og tar helt av når du åpner døra… Grøsser bare av tanken! 

#Bakteriefobi #Nattsvermere #Troms  

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg