Helseguru


“Godta livet, eller sitt der og se sur ut, en god krangel er sunt, men vi er helseguruer”

God morgen! Etter nærmere 2 år i koma, x antall kjærestekilo der ca 80% av all fysisk aktivitet har skjedd innenfor soverommets fire vegger, har jeg endelig kommet tilbake der jeg var før jeg traff min flotte samboer i forhold til trening! Det starta ganske greit når vi møttes og jeg klarte i et par mnd å opprettholde mine vanlige treningsrutiner, men etterhvert som jeg ble mer og mer forelska prioriterte jeg hvert ledige sekund for å være sammen med han. Ikke at jeg skylder på han fordi jeg har blitt latere, men det er ei kjennsgjerning at i starten av stortsett alle forhold vil man bare være oppå hverandre 24/7. I tillegg til at jeg alltid har jobba for mye, så mange frikvelder har blitt kjærestekvelder. Det gikk liksom aldri over, og vi er egentlig enda sånn at vi ikke klarer å holde hendene fra hverandre, men nå skal jeg prøve å kombinere det med en ny fast turnus med mer fri, mer trening og ikke minst hverdagene. Og jeg innrømmer at hverdagene har henta oss litt inn. Etter laaang tid. Nå klarer jeg å prioritere andre ting enn bare oss, og det føles utrolig deilig. Ikke at jeg har hatt det fælt, men jeg slutta liksom aldri å være nyforelska. Og jeg er det enda. Tror problemet egentlig har vært at jeg har hatt det litt for godt!
Idag stod jeg opp 0615 og dro på morgenspinning! Det var utrolig deilig å få det overstått. Når klokka ringer så tidlig på morgenen kjennes det aldri ut som jeg skal på trening, men når klærne er tatt på, tennene pusset og jeg er på tur til Finnsnes er det bare å kaste seg i det. Og det er alltid verd det. Dagens økt var tung, men utrolig god! Starta opp i forrige uke og var i tillegg på trening i går, så jeg var klar til kamp i morges! Å starte dagen sammen med blide, flotte a-mennesker og god, høy musikk er bare herlig! Jeg ser på det som en begavelse! Etter det tok jeg 15min sol, og nå er det dusjen og ikke minst senga som venter! Deretter skal jeg dra på jobb en tur, og etter det setter vi kursen mot Narvik! Denne dagen kan ikke bli anna enn fin! Håper alle sammen får en fin dag og at dere også har hatt en fin start på dagen!


Nye joggesko!

#Joggesko #Trening #Morgenspinning #Solarium #Helseguru #Kjærestekilo 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg