Me, myself and I

JA, jeg er en solidaritetsperson som gjør mye bra for andre, men jeg kan også gjøre mye bra for meg selv. Jeg tror på at meninga med livet er å glede andre, men for å kunne glede andre må du også være flink å glede deg selv. Jeg synes jeg er ganske flink til det. Og når jeg har det bra, så er det også mye lettere å være en bedre person for de som er rundt meg.
I går var jeg i Narvik hos bestevenninna mi sammen med den andre bestevenninna mi. Vi hadde en utrolig fin tur, og det er alltid like godt å være sammen igjen. Da jeg kom hjem hoppa jeg i badekaret og var klar for litt egoistisk tid med meg selv. Etter en lang dag og en sen kveld finnes det vel lite som er bedre enn å ta seg tid til å roe ned før natta. Jeg trives nesten litt for godt i mitt eget selskap. 


Negl-pynting. Typisk egoistisk aktivitet.


Ordne fin kveldsmat til kids. Typisk ikke-egoistisk aktivitet.


Lone si pusi i Narvik! Nydelig!

#Egoisme #Sistenytt #Meningamedlivet 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg