Regnværet er noe av det beste jeg vet!

“Jeg liker måten som det, måten som det faller ned på!”

Jeg har hatt ei utrolig fin hjemme-alene helg. Den beste på lenge! Selv om jeg har jobba masse og det stortsett har gått i ett siden torsdagen, så har jeg nytt hvert sekund. I går hadde jeg koselig besøk av venninna mi og den nye kjæresten hennes + at vi var en liten tur ute! Da jeg kom hjem fant jeg ut at jeg måtte bake til pappa sin bursdag idag, så det ble selvfølgelig mye senere kveld enn det jeg hadde tenkt…
Uansett, så er jeg veldig fornøyd med resultatet, og jeg gleder meg til vi skal feire om en liten time! Blir godt å se lillebror igjen.
Helga har vært full av deilig duskeregn. Det er bare hærlig når det pøser ned, det blir så deilig lukt i lufta. Håper alle dere har hatt ei fin helg 🙂 
Gratulerer med dagen, Pappa og Märta Louise!



#Bursdag #Pappa #Regnvær #Hurtigruta #Hjemmealene

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg