Hverdags- og sånt

I dag har jeg hatt en skikkelig hjemmedag. Har hatt fri fra jobb pga helgeturnus, og jeg har kosa meg masse. Skulle egentlig stå opp tidlig å dra på morgenspinning i dag, men siden jeg og Kay var så sent oppe måtte jeg bare kaste inn håndkledet og skjønne at jeg ikke hadde sjangs å stå opp kl 0600. Så jeg gjorde det store. Sov til kl1200. Selvfølgelig stod jeg opp med dårlig samvittighet (som vi jeg er for god til å pålegge meg selv), så jeg dro likesågodt på trening da! Det gjorde godt for en støl kropp. Da jeg kom hjem måtte jeg rydde og puske litt i hjemmet siden jeg skulle ha storfolk på besøk ikveld.
Middagen var nesten klar når kjæresten kom hjem fra jobb etterfulgt av tidenes middagshvil. Jeg er så ufattelig glad i å sove et par timer midt på dagen. Jeg tror det er det jeg og Kay er flinkest til. Sove sammen. Når muligheten er der må vi bare gripe den.
Jeg kan også informere om at Kay har fått seg blogg! Det er jo kjempemorsomt. Kan garantere at det blir en morsom blogg med mye politisk innhold og mye humør. Det er han god på. Linker til bloggen hans på høyresiden her borte dersom du er interessert —->
Ha en fin kveld og ei god uke!


Fiskekaker med hjemmelaget potetmos og raspa gulrøtter. NAM!


Den nye klokka vår stod godt til tapeten! Sweetness


Babes fra helga. Kyss!


Nytt lesestoff. Loving it!

#Hverdag #KristinHalvorsen #Rettfrahjertet #Fiskekaker #Babes #Hjemmedag #Trening

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg