Det er så lett å klage

Jeg er ikke den første som klager, men damn, nå er jeg skikkelig syk! Jeg surker og har vondt overalt, skikkelig synes-synd-på-meg-selv-greie. Typisk meg å peise meg ut for så å bli totalt ubrukelig og influensaprega i alt for lang tid. Det har jeg rett og slett ikke tid til.. Uansett, så har vi hatt en kjempefin dag. Det er så godt å ikke være alene når jeg er syk. Jeg skjønner nesten ikke hvordan jeg klarte å være syk før jeg traff Kay! Huff, nå hørtes jeg skikkelig sutrete og avhengig ut. Det er jeg ikke. Jeg bare påpeker hvor deilig det er å få ekstra omsorg og kjærlighet i sykdomstider. Det er det beste, og jeg setter stor pris på det. Takk, Kay! Snørr-suss.
I kveld skal vi kose oss. Vi skal sløve i badekaret i lang tid med masse lys og mye kjærleik. Jeg håper på en gullmassasje og mye snørrkyssing ikveld. Vi skal se på Ingen Grenser på tv2 nå snart. Det setter nok sykdommen min litt i perspektiv. Jeg har ingenting å klage på. Jeg er heldig. En av verdens heldigste, faktisk. Håper alle dere goinger har det fint! Takk for at dere fortsetter å lese bloggen min, det gleder hverdagene mine. Klem fra sykjente91


Mine must-haves når jeg er syk.


Guttene i familien tester ut ny-møblementet. Digger disse stolene fra IKEA. 

#Klaging #Syting #Kveldskos #Omsorg #Kjærlighet #Syk

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg