Bergen of love!

Har hatt ei fantastisk uke sammen med kjæresten min i en av Norges mest romantiske byer! Håper alle sammen får ei fin helg! Husk å lev.


Crazy in love!


På Fløyfjellet!


Min flotte mann!


Vi traff både Kristian Rene fra Paradise og Kronprins Håkon på turen vår! Starstrucked 😉


<3


Kunne spist deg opp både til frokost, middag og kvelds!


Fine Bergen!


Er det ferie, så er det ferie!


Kay tok en “Vidar Johnsen” på Torgallmenningen 😉


Middagshvil hos MB <3


Rødkirka!


Tacokveld!


Sushi på byens beste sushisted!


Jeg fikk roa meg fint ned og bedd for de jeg bryr meg om i denne fine kirka.


Tror Kay drømmer om ei fremtid i sjøforsvaret!


Jeg gikk feil. -.-


Fineste..


Her er jeg! Lykkelig.

 

#Romantikk #Kjærlighet #Livet #Forelsket #Bergen #Kjærestetur

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg