Innblikk i livet mitt

Da jeg starta denne bloggen for mange år siden hadde jeg to mål, det ene var å gi dere et innblikk i livet mitt, og det andre var selvfølgelig å drive med litt politisk propaganda 😉 Siden jeg i det siste har vært veldig flink til sistnevnte, så skal jeg i dag gi dere et glimt av hverdagen min.


Her er jeg nå! Etter en lang, effektiv og nydelig dag!

Dagen i dag starta på jobb siden jeg har vært nattevakt i natt. Jeg dro rett fra jobb til Trollvika, der jeg skulle være dagmamma. Jeg og ungen kosa oss masse i dag. Det har vært så fint vær med masse snø og klar himmel. Vi har vært masse ute, gått tur og vært på besøk hos mammaen min. Det er godt og kombinere dagmammajobben med andre gjøremål og roller i livet. Feks å være datter, kjæreste, “husmor”, politiker osv.  Det er lette kombinasjoner, og jeg føler at jeg gjør noe nyttig samtidig som jeg gjør nytte for meg. Hvis dere skjønner hva jeg mener. Man begrenser jo bare seg selv når man er “hjemmeværende”. Det er jo ca ingen plasser man ikke kan dra med en baby på armen, og iallefall ingen gjøremål man ikke kan gjøre med et barn med seg. Jeg føler at jeg får gjort så mye!


Hjemme hos oss er ikke snømåkking en manneoppgave.

Kl 1615 var jeg ferdig som dagis, og klar til og dra hjem for å freshe meg opp til gruppeledermøte på kommunehuset i dag. Selvfølgelig rakk jeg ikke å freshe meg opp siden det var tusen ting å gjøre hjemme, så jeg brukte heller tida godt på å henge opp klær, brette klær og hive på en ny vaskemaskin. Rakk å susse kjæresten min i 5 minutter (og det er stortsett det vi har sett av hverandre i det siste) og sustee avgårde. Han dro på jobb og jeg gleder meg stort til han kommer hjem slik at vi får se hverandre litt. Jeg har et hektisk liv med ny turnus og flere jobber, og han har styrt mye med jobb i det siste.
Etter møtet mitt var ferdig rakk jeg trening! 30 min styrke, 30 min spin og 30 min fritt. Jeg er så glad for at jeg valgte å dra på trening i dag! Egentlig hadde jeg tenkt å ta meg en middagshvil, men sove kan jeg gjøre når jeg blir gammel 😉


Kay elsker når jeg lager hjemmelaga pizza. Vegetar, seff 😉


Da jeg kom hjem fortsatte jeg i samme steam, styrte med klær og det dagligdagse, lagde en deilig kveldsmat/middag til samboeren min kommer hjem og måkka snø på verandaen. Det er så godt at snøen endelig har kommet! Ingenting er vel som en god dose snemåkking på kvelden? Terapi for min del! Ønsker vinteren velkommen! Og håper alle dere har hatt en fin dag!

#Duracell #Hyper #Energi #Ressurs #Jobb #Dagmamma #Hverdag #Trening #Helse #Politikk #Kjæreste 

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg