“Tid har æ nok av og den skal du få”

I dag var det Kråkesølv som gav meg julestemning. Ønsker å dele denne flotte sangen med de trofaste leserne mine 🙂

Nå er jeg klar for 13t innsats i den flotte kommunen min 🙂 Ikveld tar jeg juleferie! Ser virkelig frem til å tilbringe tid sammen med de flotte stebarna mine, spise julegrøt, dra på julebesøk, lete etter julestrømpen og bare nyte og være sammen. Jeg har juleferie i ca 1,5 døgn, men gleder meg maks til å feire jul på jobben min. Det fineste og gi er tid. Kråkesølv beskriver det så fint.. Ønsker alle sammen ei flott jul uansett hvor dere er og hvordan dere feirer. 

God jul!

#Juletid #Julefeiring #Familie #Tid

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg