God jul!

Stemninga kom etter en nydelig dag sammen med familie og venner i går. Vi kosa oss masse! Ønsker alle sammen ei fin jul! Vær gode med hverandre..


Verdens minste juletre? 😉 Perfekt for oss som ikke elsker jula over alt på jord og ikke minst for meg som har en frykt for ekte trær full av dyr!


Fikk et fint kort fra stesønnen min som holder på å lære seg engelsk! Jeg trodde først han hadde tegna med med en spade, men etter litt oppklaring kom det fram at han hadde tegna meg med en hammer slik at jeg kan fikse huset eller henge opp hjerter på veggen… <3


En fin kake den flotte kollegaen min laga til oss på søndag! 


I jula går tankene mine ekstra til Palestinerne. Ber for de hver dag, og håper på at løsninga på problemet der nede kommer i 2014..

#Julaften #Jobb #Godjul #Stemning #Kake #Palestina #Julekort #Juletre

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg