Ny uke!

Ny uke, nye muligheter!
Da jeg var yngre var mandager alltid så kjipe. Nå som jeg har begynt å bli voksen har jeg lært meg å sette pris på denne dagen og ser på den som en ny start. Det er så godt å legge fra seg uka som har gått og starte med blanke ark. Denne uka er relativt hektisk med mye jobb og møter, men jeg liker det. I dag og i morgen skal jeg jobbe dobbelt og på onsdag har vi årsmøte i SV. Det er alltid stas! Torsdag er det klart for nok en episode av såpe-thrilleren i Lenvik kommunestyre, men jeg er klar for det også. Skal være positiv og konstruktiv, og satse på at årets første ordinære kommunestyremøte blir bra. (Og selvfølgelig twitre direkte fra salen og holde dere oppdatert!) Det blir litt som en ny start for Lenvikpolitikken også, siden det er et nytt år og nye muligheter. Jeg skal gripe sjansen til å spre det glade budskap og bli en enda bedre politiker.
Dette er også siste uka Ailin er hos oss, og det blir å merkes at hun blir borte. Det har vært 10 flotte uker med en fin og positiv jente i hjemmet vårt. Hun har vært et godt bidrag i en ellers hektisk hverdag. <3
Nå kan framtida- og den nye uka bare komme. Jeg nyter det! Håper alle dere også får ei flott uke med mange flotte øyeblikk 🙂

#hverdag #framtida #positiv #workingclasshero #lokalpolitiker #nyt

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg