Ikke vær redd for været- ha respekt for det!

Så deilig det er med påske! Selv om den kom seint i år og selv om den ser ut til å bli prega av lite snø og mye regn, så tror jeg det blir veldig fint. “Heimkomstdagan” har vært og mange av de jeg er veldig glade i har vendt nesen nordover. Selv skal jeg jobbe mye, men er innstilt på å nyte hvert ledige sekund sammen med de jeg bryr meg mest om- og helst ute.
Mange er redd for å ferdes i fjellet pga været. Jeg er av den holdninga at man ikke skal frykte for dårlig vær, men respektere det. Følg med på nyhetene og været, ikke ta for store sjanser og gjør kloke valg. Mest av alt; nyt påska og spis mye sjokolade! Og gå på ski. Og vær sammen.

I går var det nydelig vær! Vi tok turen til indre Troms og kosa oss masse i skiløypa sammen med søstra mi og hennes familie. Det er alltid hyggelig! Ønsker alle sammen ei fin påske 🙂

#Påske #Tradisjon #Skitur #Utedag #Finnesikkedårligvær #Baredårligeklær #Familie

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg