Hurra for 17.Mai!

Vi har hatt ei helt nydelig 17.Mai-helg. Først hadde vi begge jobb på fredagen, så møttes vi hjemme sent på kvelden til datenight (et av de bedre forslagene fra familieministeren fra FrP). Jeg hadde jobb 17mai, men rakk likevel å treffe slekt og venner, mens Kay hadde fotballkamp og stemning hjemme hos oss. I går var vi i barnedåp og feira et nytt liv. Det var så godt å være i kirka og være vitne til at lille Emil døptes og fikk navnet sitt. Jeg liker både konfirmasjon og bryllup, men det er lite som slår barnedåp. Det er så flott å få dele en så viktig dag med foreldrene og familien til barnet og være en del av en gammel og god tradisjon som skal følge barnet inn i framtida.
Det var så fint å få finstasen på seg 2 ganger i helga og være med på å feire så viktige dager. Det er 200 år siden en gjeng med middelaldrede (og gamle) menn satte seg ned og skrev grunnloven vår. På 17mai feira jeg likestillinga, og er veldig glad for at jeg fikk vokse opp i ei tid der også kvinner har viktige stillinger i samfunnet. Det flotteste med dagen var uten tvil at barna endelig blir endel av grunnloven. Det var på høy tid!
Håper alle leserne mine hadde ei flott helg og at dere får ei god uke 🙂

Denne uka har Kay vært kjemperomantisk! Jeg har fått 2 buketter med roser. En helt tilfeldig fordi han ville være god og en på datenight på fredag da jeg hadde invitert han på romantisk middag og blikjentkveld hjemme hos meg B-). Det er så deilig når man blir overrasket med blomster på hverdagene. Han gjør hver dag fin..<3

På besøk hos Farmor. Min godeste Farmor.. Min trygghet.

Bunadbilde er obligatorisk. Kay tok med meg på yttersida av Senja til en av de fineste plassene han vet om. 

Ahhhh, menn i dress. Ferdig snakket.

Finstas-selfie. 

#17mai #Senja #Midttroms #Bunad #Dress #Hurra #Forelsket #Lykkelig #Feiring

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg