Sommer; Velkommen!


Finnsnes er bare helt nydelig på en godværsdag. Byen min!

I dag har vi hatt en fantastisk sommerdag i nord. Det er på denne tida jeg husker hvorfor jeg bosatte meg på Finnsnes. Jeg har aldri vært en sånn person som blir mørketidsdeprimert eller sliter med vinteren, men det kommer et nytt glimt inni meg når det går mot sommer. Særlig når jeg vet at denne sommeren blir fantastisk. Jeg og kjæresten skal for første gang dra på en skikkelig lang sommerferie, bare vi to. Det ser jeg virkelig frem til. En ferie med mye kjærlighet og ingen barn. No offence til dere med barn, men skal det være voksenferie, så skal det være voksenferie.. Selvfølgelig skal vi også på ferie med kids og familie, men jeg må ærlig innrømme at det er sydentur med kjæresten jeg ser mest frem til. Det er ferie for meg.
Ellers så skal sommeren gå til arbeid og fornøyelser. Jeg skal nyte hver dag, samtidig som jeg venter spent på resultatet av skolesøkinga mi, det blir spennende og se hva jeg skal bli når jeg blir voksen. Etter å ha jobbet mye og tjent egne penger gruer jeg meg litt til å starte på skolebenken. Jeg gleder meg mest til å fortsette på en ny vei i livets reise, men jeg tror det kan ta litt tid før vanene legges om. Det er et godt og viktig valg som alltid blir å være verdt mer en penger, så jeg gleder meg til veien videre. Og skal man starte, så er det vel på tide. Kan ikke gå rundt å bare se på at tida drar avgårde. YOLO, elns.
Anyways, så blir det bra. Uansett hva og hvor jeg skal gå. Jeg ser frem til framtida.

Stresser du med bikinikroppen? Her er tidenes oppskrift:
– Ha en kropp.
– Kjøp en bikini.
– Ta bikinien på kroppen.

You’re welcome. 

#Hverdag #Win #Sommer #Bikinikroppen2014
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg