Joy! Bring it with you

Nå er jeg snart ferdig på nattevakt og klar for ei ny uke! Jeg og Kay skal ut og reise denne uka, og jeg gleder meg maks. Vi trenger å komme oss litt bort. Ellers er det ei hektisk uke for oss begge med mye jobb og mye møter. Ser virkelig frem til tid med familie, venner og kjæresten. I helga har vi hatt det kjempefint! Dagene var fylt med godhet, latter og glede. Håper alle dere der ute får ei fin uke! 


En liten oppmerksomhet fra den romantiske kjæresten min.. Han gjør hver dag fin 🙂


En familieselfie før vi skulle ut på tur 🙂 Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær!


Heia Pioner 🙂 Stolt keeper!


Godjenta!

#Hverdagsglimt #Godhet #Glede #Lykke #Kjærleik

1 kommentar

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg