LONDONBABY

I natt kom vi hjem fra godbyen London. Det var enormt deilig å dra på tur. Kay fikk turen i julegave hos meg, jeg bare elsker å gi opplevelser i gaver. Spesielt til han og SPESIELT når jeg kan ta del i gaven selv. Litt egoistisk, men det er ikke tvil om at vi trenger å være mer sammen- andre plasser enn hjemme. Det må være lov å unne seg selv noe godt innimellom. Og å reise. Jeg bare må reise litt innimellom. Jeg elsker å komme meg bort og jeg elsker å være sammen med han. I år tok vi turen til en by vi hadde vært i flere ganger hver for oss, men aldri sammen. Turen ble bestilt sammen med en god kollega, og det var perfekt å være på tur med henne og hennes mann. Det blir mer trivelig, litt mer latter, og akkurat passe klisjtur. Det var både tid til å være kjærest og til å være på shopping med ei god venninne. God stemning. I går da vi dro derifra kjente jeg at jeg egentlig ikke ville dra hjem… Det er litt rart siden jeg har vært hjemme 3 dager denne mnd, men det var så godt å komme seg bort. Se nye folk, få ny input og hente masse motivasjon. På hjemturen tok jeg med meg nye inntrykk, gode minner og en kriblende nyforelsket følelse. Nå er jeg klar til 2015 og alt det har og by på. Først og fremst bryllup og valgkamp! Og hverdag. De er det flest av og de skal vi nyte.

Jeg og Kay dro på premieren på turneen til Alt-J. Det var en episk opplevelse! En fryd for både øyne og ører.


O2 Arena i London. 20 000 mennesker, utsolgt, magisk stemning!


Oss to! Alltid <3


På Jamie Oliver siste kvelden. Vi storkosa oss!


Vi dro fra minusgrader til plussgrader. Vår i lufta og sol i kinnene. God venninne <3

 #Londonbaby #Julegave #Nyforelsket #Motivert #2015 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg