Grip dagen som om det var den siste!

Det våres i lufta og vi går endelig mot ei lysere tid. Våren er på vei og jeg har skifta til sommerdekk på bilen min. Selv om det føles som om jeg nettopp la om til vinterdekk var det utrolig godt å bare bli ferdig med det.
I går gikk det opp for meg at det bare er litt over 3 mnd til vi skal gifte oss! På tide å få panikk? Alt som kan være på stell til nå er på stell til nå, så det må bare gå bra. Jeg gleder meg masse til den store dagen og ser virkelig frem til å feire kjærligheten vår sammen med de vi er mest glade i.
Denne mnd er det eksamenstid, og jeg gleder meg mye! Når jeg går på fri skal jeg låse meg inne på hytta (uten Internett og dekning) og bare pugge til jeg kan ALT. Høres ut som plan for suksess.
Tida går så utrolig fort. Det var som om det var i går at det var et helt halvt år til den store dagen. Med studier, mye jobb og politikk er det såvidt jeg klarer å henge med i tida. Hva slags dag er det idag, forresten? B-)
Jeg liker å ha det hektisk! Likevel må jeg stoppe opp, kjenne på hvor godt jeg har det og nyte øyeblikkene. Det er hverdagene det er flest av, og de må man ta vare på. Jeg ser frem til tida som kommer. Det har gått veldig bra på skolen dette året, og det skal bli godt å avslutte første skoleår. Gleder meg til høsten kommer og vi starter opp igjen! Hvetebrødsdagene begynner på UIT….. Ferie har jeg på sensommeren, og bryllupsreisen tar vi etter valget. Valgkampen er allerede i gang, og de neste mnd er det politikk som blir i hovedfokus. Det er mye fint å glede seg til i tida framover, og høstens valg blir veldig spennende! Ønsker alle mine lesere ei god helg!


Aglapsvika <3


Sommertegn!


Det er så vakkert her i nord..


Hyggebord i Potetvika en tirsdagskveld. Familien står mitt hjerte nærmest!


Meg og min flotte stesønn som jeg er så glad i <3


Mine babes <3

#Hverdag #Lykke #Framtid

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg