Endelig sommer!

Sommeren er så vakker her nord. Selv om jeg ser overalt at folk er værsyk og klager på det dårlige været må jeg bare si at jeg gleder meg over at temperaturen er lav, at sommerkjolene er jevnt brukt og at jeg kan gå barfot på stranda. Det er nå 1mnd til vi skal gifte oss i vakre Bjorelvnes Kirke. Det aller meste er på plass og jeg gleder meg masse. Bryllupet skal vi feire på en av mine favorittplasser på jorda og jeg ser frem til å feire kjærligheten vår ilag med alle de rundt oss som vi er så glade i.
Den siste mnd har gått så fort med mye politikk, jobb og skole på agendaen, men vi har likevel rukket og vært kjærester. Etter et helt års massiv sparing for å få råd til å feire den store begivenheten har vi endelig slappet litt av og jeg kan se at vi kommer i mål både økonomisk og praktisk. Jeg trodde aldri jeg skulle bli en stresset brud, men jeg har vært helt i hundre den siste tida. Drømt om dagen vår 3 netter på rad og organisert i hodet mitt i søvne. Jeg trodde ikke det fantes en bridezilla i meg, men så feil kan man ta. Men det skal vel gå bra!
Vi har vært i Oslo og sett på yndlingsbandet mitt Foo Fighters på Telenor Arena. Det var en herlig konsert fra begynnelse til slutt! Jeg fikk turen i julegave fra Kay og det må absolutt være den beste gaven jeg har fått. Jeg har sett de før, og håper jeg får oppleve de igjen. Blir aldri lei av det bandet.
Jeg har jobbet mye, men har tatt ferie fra skolen med godt resultat på eksamen. Jeg gleder meg bare til fortsettelsen, jeg stortrives på skolen! 
I sommer blir det dårlig med sommerferie på meg, men det var jeg klar over allerede i fjor så jeg er godt innstilt. Vi ble enig om at vi ikke skulle bruke mye penger på ferie i sommer siden vi skulle gifte oss, og siden jeg ikke har så mye ferie i utgangspunktet passa det greit sånn akkurat i år. Vi sparer på kruttet til bryllupsreisen!
Håper alle dere får en fin sommer!


Min framtidige ektemann! Gleder meg til hver dag sammen med deg, elskede!


Herlig opplevelse på Foo Fighterskonsert sammen med mannen i mitt liv!


Jeg har blitt tante igjen. <3 Velkommen til verden lille Niklas!


Familie er det viktigste. Her er vi fra 17mai-feiringa i år. Jeg holdt tale på Trollvikskolen, og vi hadde en nydelig dag!

#Personlig #Sistenytt #Bridezilla #Familie #Hverdag 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg