Siste sjans til å forhåndsstemme er i dag!


Siste sjans til å forhåndsstemme er i dag! Hver stemme er viktig, og i år e det ekstra spennende. Jeg har stemt på SV, partiet som har vært en så stor del av livet mitt i snart 18 år.

Mine gode venn og partikollega Torgeir Knag Fylkesnes har vært på Stortinget i 8 år på utjevningsmandat. I år kjemper han om direktemandat og vi ser at kampen om utjevningsmandatene er beinhard dette valget.
Jeg er mer enn fornøyd med jobben Torgeir har gjort for oss i Troms de siste 8 årene, og jeg gleder meg over å tenke på hva han kan få til hvis SV blir en del av et nytt flertall.
Torgeir er kystens mann, folkets mann, en kampmann, togfrelst og en ekte sosialist. Jeg e stolt over å få være andrekandidaten hans dette valget også.
Det er 3 dager igjen til de neste 4 årene avgjøres, og vi tar kampen hele veien! Vi trenger stemmen din for at miljø og rettferdighet skal stå sterkt i en ny rødgrønn regjering, og for at vi endelig skal få fart på Nord-Norgebanen!
0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg