Om å drømme

Som dåkker veit, så har eg drømma om framtida. Men eg drømme også om natta!

I forrige uka kunne eg ha den gledn av å våkne opp ilammi kjærestn min å førrtælle han at eg drømte at eg hadde vært på Cæsar-Audition ilammi Cæsar-stjærnan. Det va en fantastisk flott drøm! Nån ting man drømme om har jo somregel ei meining. Akkorat den der drømmen kom vel, logisk nok, av at eg elske cæsar, hadde gådd rundt å vært lei meg førdi dem hadde tadd  juleferie og førdi eg selvfølgelig har løst å være med i Hotel Cæsar. Men nån gånga drømme man ting man ikkje skjønne. Enntn førdi det e så ulogisk som det går ann, eller førdi alt bære e rot og førrvirring. Inatt hadde eg det som kalles førr mareritt. Å dennan drømman går faktisk igjen hos meg. Det handle om at eg ikkje får sove, ligg i senga og tenke. Åsså plutselig røyse madrassn seg, åsså e det en skummel mann INNI madrassn min. Det e en veldig skummel drøm. Då e det skummelt å sove aleina. 🙁 Men inatt, så va eg ikkje aleina. Då va det ho Annelenin som lå der, å det blei eg ganske glad førr. Førr han som e i madrassn min like ikkje å røyse seg opp når eg ikkje e aleina. Det e ganske bra, syns no eg!

Har dåkker nån drømma om natta?
uten navn

Dettan bildet e dedikert tell ho Freia. MJAU

2 kommentarer
    1. Takk for meget fint bilde, dedikert til selvutnevnt katteelsker.

      Eg har mange rare drømma. Dem bruke å handle om folk eg møte, ting eg gjør, eller har løst t å gjøre, eller ting eg har løst på. Som feks nor eg drømte at eg fant et par chanel-støvelletta på salg<3

      Eller nor eg va på interrail, og drømte om deg kvær natt!

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg