TAKK!!

Etter å ha vært leder av årets TV-aksjonskomitè i Lenvik kommune har jeg bare en ting å si; TUSEN HJERTELIG TAKK.
Det har vært en flott opplevelse å ha ansvar for tv-aksjonen og jeg har hatt det kjempegøy!

Jeg er skikkelig Ja-menneske, og hadde bestemt meg for å bli flinkere til å si nei. Men da valgnemnda ringte å spurte om jeg kunne lede komiteen i år klarte jeg selvfølgelig ikke å si nei. Og jeg angrer ikke. Det har vært så fint å se alle de engasjerte menneskene som virkelig har gjort en stor innsats for mennesker som ikke har det så godt som oss. Vi nådde målet vi hadde satt oss om å gjøre det bedre enn tidligere år, og jeg er kjempefornøyd!
Vi fikk flere bøssebærere på Finnsnes enn noensinne. For mange, faktisk. Og det er utrolig! Jeg er storfornøyd med innsatsen til rodelederne og bøssebærerne. Da vi stod i banken å telte opp pengene og fant ut at vi hadde over 214 000,- på bare bøssene kjente jeg at jeg ble fylt med glede. Bidraget til Lenvikværingene har vært med på å redde mange tusen liv og jeg er kjempeglad for det! Takk til bedriftene som bidro, takk til Lenvik Kommune, takk til rodelederne, bøssebærerne og ikke minst alle de som gav!

Da vi hadde første møte i komiteen ble jeg skikkelig lei meg da noen sa at lederen ikke skal gå med bøssa, bare administrere. Den holdninga håper jeg at jeg har endra. Fikk lurt til meg et stort område og gikk i timesvis 🙂 Så fornøyd! Og kjempetakknemmelig!


Hvordan kan du si nei til denne jenta? TAKK til alle som sa JA 😀

#Bøssebærer #Dugnad #Stemning #Solidaritet #Kirkensnoedhjelp #Vannforandreralt #NRKtvaksjon #Innsats 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg